Algida Pazarlama Direktörü Şükrü Dinçer, bu yıl ev tipi dondurma pazarının yüzde 30 oranında büyüme kaydederek, 284 milyon YTL seviyelerine gelmesini beklediklerini dile getirdi. Dinçer, "Biz de bu pazar içinde yüzde 35 oranında bir büyümeyle 215 milyon YTL seviyesine ulaşmayı hedefliyoruz" dedi. Carte d'Or'un 15'inci yıldönümü dolayısıyla düzenlenen toplantıda konuşan Dinçer, 2007'de toplam Algida satışlarının yüzde 42'sinin ev tipi dondurmadan geldiğini anlatarak, bu payı 2008'de yüzde 47'ye çıkarmayı hedeflediklerini kaydetti. Türkiye'de 2007 yılında dondurma pazarında 900 milyon dolarlık ciro elde edildiğini söyleyen Dinçer, bu cironun yüzde 75-80'inin endüstriyel dondurma pazarında oluştuğunu belirtti.