Güler Sabancı, Lassa'yı dünya markası yapmanın hayal olmadığını söyledi....
Sabancı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Güler Sabancı, Lassa'yı dünya markası yapmanın merhum işadamı ve Sakıp Sabancı'nın en büyük hayali olduğunu belirterek, "Artık hayal değil, gerçekleşebileceğini görüyoruz ve inanıyoruz" dedi.
'Yeni bir dönem başlıyor' Başarının daima gelişmeyi ve değişimi yakalamaktan geçtiğini ifade eden Sabancı, şöyle konuştu: "Lassa'yı bugün dünya markası yapmak istiyoruz. Bundan sonrası için global bir marka olmak için Lassa'nın önünde yeni bir dönem başlıyor." Brisa Genel Müdürü Bülent Savaş da, Brisa'nın geleceğe dönük stratejileri arasında Lassa'yı global bir marka haline getirmek olduğunu, 50 ülkede 2 bin 500 noktada satışının yapıldığını söyledi. Savaş, Lassa'nın uluslararası bir marka olduğunu ancak globalleşmeyi dünyanın her tarafına yayılma olarak gördüklerini ifade etti. Geçen yıl Lassa ve Bridgestone olarak toplam 9 milyon lastik üretip sattıklarını, bu yılki hedeflerinin ise 10 milyon olduğunu kaydeden Savaş, Türkiye'de satılan toplam 3 lastikten birinin Brisa lastikleri olduğunu kaydetti. Savaş, 2008'de ihracatın yüzde 70'inin Avrupa'ya yapıldığını, hedef pazarlarda önceliğin Avrupa ülkeleri olduğunu vurguladı.