Bayraktar Holding, bünyesindeki Baytur'un yüzde 10'unu Japon otomobil markası Subaru'nun üreticisi Fuji Heavy Industries'e sattı. Subaru Başkan Yardımcısı Masatsugu Nagato, anlaşmanın değerlendirildiği toplantıda, şu anda yüzde 10'luk hisseyi artırma planlarının bulunmadığını belirterek, "Bu, stratejik bir ortaklık. Önemli olan Bayraktar Holding ile sıkı bağlar kurabilmek" dedi. Bir soru üzerine Nagato, yatırım kararı vermeden önce maliyet- fayda analizi ve belli bir satış oranına ulaşmak gerektiğini vurgulayarak, Türkiye'deki 3 bin adetlik satış rakamının bunun için yeterli olmadığını ifade etti. Bayraktar Holding Başkanı Mustafa Bayraktar da, Fuji Heavy ile 13 yıldır sürdürdükleri başarılı işbirliğinin, bu anlaşma sonucunda yepyeni bir evreye girdiğini söyledi. Satış hedefine ilişkin olarak da Bayraktar, 5 yıllık süre içinde satış rakamımızı 5 haneli rakamlara çıkarmayı istiyoruz" diye konuştu.