Satışlarında düşüş yaşayan ünlü iç giyim markası, artık 'hanımefendi' tasarımlara yöneleceklerini açıkladı.
Seksi iç çamaşırları ve ses getiren moda şovlarıyla tanınan Victoria's Secret, şirket yatırımcılarıyla yaptığı bir basın toplantısında şaşırtıcı bir itirafta bulundu. Victoria's Secret CEO'su Sharen Jester, şirketin farkında olmadan 'aşırı seksi' olduğunu, hatta 'yanlış' bir seksilik imajıyla özdeşleştiğini açıkladı. Şirketin son yıllarda düşen satışlarıyla ilgili olarak Jester, "Yola çıktığımız felsefeyi unuttuk, yeniden şuh ve hanımefendi çizgilere geri dönmemiz gerekiyor" dedi. Victoria's Secret'ın satış geliri 5 milyar dolar, ancak şirket son aylarda satışlarında ciddi düşüşler yaşadı. Dünyanın en büyük iç çamaşır firmalarından Victoria's Secret'ın çizgilerinde yapacağı 'seksilik ayarı' piyasadaki tüm iç çamaşır dizaynlarını da etkileyecek.