Philips Türkiye'de satışlarını 5 yılda 3'e katladı
Philips Türkiye ve Kafkaslar CEO'su Fridus Vest, Türkiye'nin çok önemli ve sürekli büyümekte olan bir pazar olduğunu belirterek, Philips olarak 2002-2007 yılları arasında satışlarını 3'e katladıklarını söyledi. 2007 yılında yüzde 9 oranında kârlılık artışı sağladıklarını vurgulayan Vest, "Şirketimizi kriz döneminde zarar eden bir noktadan sürekli ve kârlı büyüyen bir noktaya taşıdık" dedi.
250 milyon ytl tasarruf Türk Philips Aydınlatma Yürütme Kurulu Başkanı Özkan Şengil de, Türkiye'de her evde 3 adet ampulün daha verimli enerji tasarruflu ampullerle değiştirilmesi halinde yılda 250 milyon YTL tasarruf sağlanabileceğini, 1.1 milyon ton karbondioksit emisyonundan kurtulmanın mümkün olduğunu söyledi.