Ipsos KMG'nin raporuna göre, hanelerin % 54.3'ü BİM'den herhangi bir hızlı tüketim ürünü alışverişi yaparken, Migros hanelerin % 41.1'ine ulaştı.
Türkiye'deki hanelerin yüzde 54.3'ü BİM'den mutlaka bir kez hızlı tüketim alışverişinde bulundu. Ipsos KMG'nin 'Yöneticinin Ulusal Zincirler Rehberi' raporuna göre; Migros hanelerin yüzde 41.1'ine ulaştı. Üst gelir grubu içinde yer alan AB SES hanelerinin yüzde 80.3'ü Migros'tan en az 1 kere alışveriş yaptı. Diğer perakendecilere kıyasla en fazla Migros AB hanelerine ulaştı. Hanelerin yüzde 24.3'üne erişen Carrefour'da hane başına yapılan yıllık hızlı tüketim ürünü alışveriş tutarı ortalama 84 YTL. Hanelerin yüzde 20.6'sı Tansaş'tan hızlı tüketim ürünü alışverişi yaparken, bu hanelerden her biri ortalama yılda 225 YTL harcadı.
HARCAMADA TESCO Hane erişiminin yüzde 53 olduğu BİM'de hanelerin yüzde 54.3'ü herhangi bir hızlı tüketim ürünü alışverişinde bulunurken, bu hanelerden her biri ortalama olarak 196 YTL harcadı. Hanelerin yüzde 9.6'sı Tesco Kipa'dan hızlı tüketim ürünü alışverişi yaptı ve bu hanelerden her biri ortalama 251 YTL harcadı. AB SES grubunun en yüksek harcamaya sahip olduğu kanal, yılda ortalama 435 YTL ile Tesco Kipa.