Ipsos KMG'nin raporu, market markalarına yapılan tüketici harcamalarının bu yıl, 2006'nın üzerinde bir hızla artış gösterdiğini ortaya koydu.
Gıda başı çekti Market Markaları Raporu'na göre; geçen yıl yüzde 34 olarak gerçekleşen büyüme hızı, 2007'de yüzde 41'e yaklaştı. Market markalarının hızlı tüketim ürünlerindeki payı ise yüzde 4.7'ye erişti. Market markalarındaki en fazla büyüme ise yüzde 42 ile gıda ve yüzde 38.3 ile temizlik ürünlerinde görüldü. Geçen yıla göre market markalı ürünler yüzde 7.7 daha fazla haneye ulaşırken, Eylül 2006-Ağustos 2007 döneminde hanelerin yaklaşık yüzde 80'i en az bir kere market markalı ürün satın aldı. Market markalı ürünler en çok indirim mağazalarından alınıyor.