Müşteriye 45 bin ürün çeşidi sunduklarını belirten Media Markt Genel Müdürü Altındağ, 'Hedefimiz 5 yıl içinde Türkiye'de sektörde birinciliği elde etmek' dedi.
Media Markt Türkiye Genel Müdürü Mustafa Altındağ, Türkiye'de büyüme potansiyeli bulunan sektörde 45 bini aşan ürün çeşidini müşteriye sunduklarını, hedeflerinin ise 5 yıl içinde pazardan en yüksek payı almak olduğunu söyledi.
TEKNOLOJİYE DÜŞKÜNÜZ Altındağ, "Bunu sayı ve yatırımla desteklememiz gerekiyor. Bu pazar Türkiye'de yüzde 5 ile 10 arasında büyüme gösteriyor. Ayrıca, piyasaya sürülen ürünlerin teknolojisi de hızla üst seviyelere ulaşıyor. Cep telefonunun üçüncü jenerasyonu gelecek. Birçok eve girmemiş aksesuar var. Bunların hepsini topladığımız zaman yüzde 10'a yakın artış sağlanacak" dedi. Türk müşterilerin Avrupalılar'a göre daha atak ve teknoloji düşkünü olduklarını, çok daha hızlı adaptasyon sağladıklarını ifade eden Altındağ, "İnsanlarımızın yetkinliğinden ve yatkınlığından dolayı yeniliklere açık bir milletiz" diye konuştu. Altındağ, geçen yıl 15 ülkede, 600'ün üzerinde mağazayla 15.2 milyar euroluk satış rakamını yakaladıklarını belirterek, şunları kaydetti: "Tüketicinin gönlünde taht kurarak marka olunur. Bizim fiyat stratejimiz, en uygunu sunmaktır."