Taşlar Ramazan ertesi oturacak
Mübarek Ramazan ayının her şeyi özel de reytingleri mi özel olmayacak. Elbette orucun, sahurun, imsakın zamanlamaları tüm televizyonların karnesini etkiliyor. Yani şu anda öncü sarsıntılar oluyor kanal prototiplerinde.
HEPBERABERİZLENCE Gidenler, kalanlar, yer saat değiştirenler, takviye alanlar, format esnetenler, konular, konuklar hep Ramazan'aendeksli. En basitini örnek vereyim, iftar saatinde herkes evinde, maaile televizyon karşısında.
KÖRKARANLIKTA AGBpanelinde ağırlığın Anadolu kentlerinde olduğunu düşünürsek, yani trafik sıkışıklığı, sosyal alan bolluğu nispeten az olan bu yörelerde iftarsaatleri izlenmenin de en fazla olduğu anlar. Sahura kalkanlar da ekranı kısa ya da uzun vakitlerde açınca, sabahınkörkaranlığında bile kıpırdatıyor izlenme oranlarını.
KAYAGİBİ Ufacık bir sapma, kayma tüm günde tüm karneyi, sıralamayı etkiliyor. Kaya gibi sağlam duracaklarla, kayıp yok olacaklar esas deprem günlerinde, yani Ramazanertesinde belli olacak.