Türkiye'nin ilk yüzde 100 yerli sermayeli yapı marketi Tekzen, Romanya'da kurduğu mağazayla Avrupa'ya açıldı. Şirketin yeni hedefi, bölgede 2 yılda12 mağaza.
Türkiye'nin en yaygın yapı marketi Tekzen gözünü Avrupa'ya dikti. Bunun için de ilk yatırımını Romanya'nın turizm, sanayi ve kayak merkezi olan Braşov şehrinde gerçekleştiren şirket, önce bu ülkede daha sonra da komşu ülkelerde olmak üzere 2 yıl içinde 12 mağaza açmayı planlıyor. Açılışta sorularımızı cevaplandıran Tekzen Genel Müdürü Ahmet Işıkgece Türkiye'de büyürken Avrupa'da da yayılacaklarını söyledi. Işıkgece Braşov mağazasıyla birlikte 23 noktada ve toplam 65 bin metrekare alanda hizmet verdiklerini ifade etti. Türkiye'de olduğu gibi Romanya'da da reel sektörle işbirliği içinde olacaklarını belirten Işıkgece şunları söyledi: Türkiye'de tedarikçilerimizle çok yakın çalışıyoruz. Burada da aynı sistemi uygulayacağız. Burada iyi ilişkiler geliştirdiğimiz tedarikçileri Türkiye'ye götüreceğiz. Yani gerçek anlamda iki ülke arasında bir işbirliğini tesis etmek istiyoruz. Burada olmayan birçok ürün Tekzen üzerinden pazarlanacak" ROMANYA YENİ ÜS Tekzen Broşov Magaza Müdürü Mehmet Gülgez ise Romanya'yı inşaat sektöründeki gelişmeler sebebiyle tercih ettiklerini belirterek, "Burasını merkez ofis olarak kullanarak diğer ülkelerde yayılmayı planlıyoruz. Toplam yatırımımız bu süre içinde 12 milyon euro olacak" diye konuştu.