Otomobil satışındaki düşüş filo satışlarına yaradı. Filo payı yüzde 56 artarak yüzde 38.9'a çıktı..
Otomotiv pazarında perakende satışlar gerilerken, filo satışları son 3 yılda yüzde 24.8'den yüzde 38.9'a yükseldi. 2005 yılında binek otomobil pazarında filo satışlarının payı yüzde 24.8 iken, 2006 yılında bu oran yüzde 31.2'ye ve bu yılın ilk yarısında yüzde 38.9'a çıktı. Filo pazarında en büyük payı ise yüzde 20 ile Renault aldı. Symbol ve Megane Sedan, filo müşterileri tarafından en çok tercih edilen modeller olurken, bunların içinde en çok 1.5 dCi küçük hacimli common rail dizel motora sahip versiyonu ilgi gördü. Toplam satışının yüzde 45'ini filo müşterilerine yapan Fiat'ın filodaki pazar payı ise yüzde 17 civarında. En çok tercih edilen filo modelleri ise Albea ve Doblo. Ticari filo pazarından ticari araçlarıyla yüzde 35 pay alan Ford Otosan, binekte ise yüzde 16 pay aldı. Firma, bu yılın ilk 7 ayında toplam satışlarındaki filo payını yüzde 40'tan yüzde 50'ye çıkardı.
VW'DE ARTIŞ Volkswagen'in toplam satışlarında filo payı 2004 yılında yüzde 10'dan 2006'da yüzde 22'ye ve bu yılın ilk yarısında yüzde 25'in üzerine çıktı. Accent Era ve Getz modelleri filo müşterisinin tercihi olan Hyundai, filo pazarındaki payını yüzde 7.8 seviyesine çıkardı.
Marka - Payı Renault 20 Fiat 17 Ford 16 Hyundai 7.8 Volkswagen 6.8