Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, Haziran 2006'da başlattıkları imaj kampanyası ve bu kapsamda çekilen reklam filmleri sayesinde finans sektöründe yüzde 10'lar seviyesindeki reklam hatırlanma oranının Akbank için yüzde 70'lere çıktığını bildirdi.
Dost banka Göllü, yaptığı açıklamada, bankanın 2001 yılında bir değişim projesi başlattığını ve bunun neticelendiğini, 2006 yılına kadar aslında dost banka üzerine stratejilerini kuran bankanın, 2005 yılı sonlarında marka stratejisini tekrar yapılandırmak istediğini söyledi. Göllü, tüm Türkiye'de Akbank'ın şirket bankacılığı bölümünde çalışan 920 müşteri ilişkileri yöneticisi (MİY) arasından 96 kişiyi seçtiklerini anlattı. Göllü, ''İnsanlar, 96 çalışanımızın rol aldığı reklamı gerçek çalışanlar olduğu için çok samimi buluyor. Örneğin rap sahnesi başında dans figürü yapan iki MİY'den biri olan Ferhat Karademir'den duyduklarımız; müşterilerinden bazılarının yanına gelirken o yürüyüş şekliyle geldikleri şeklinde'' diye konuştu.