* P&G ve Migros'un zihinsel engelli sporcuların yetişmesine katkı sağlayan Özel Olimpiyatlar kampanyasına 3.5 milyonun üzerinde tüketici destek verdi. P&G ürünleri satın alan tüketiciler, 2 bin zihinsel engelli sporcunun yetişmesine katkı sağladı.
* YKM mağazaları, küresel iklim değişikliğine dikkat çekmek amacıyla, Doğal Hayatı Koruma Vakfı (WWF-Türkiye) ile yeni bir projeye imza attı. Elde edilecek tüm gelir, WWF-Türkiye'ye aktarılacak.
* NAVTURK Navigasyon, 81 il ve 500 ilçe merkezini tüm sokak detayları ve ihtiyaç noktalarıyla sistemine dahil etti. Bulunulan noktayı GPS aracılığıyla tespit eden Navturk, sesli ve görsel yönlendirmelerle kısa sürede doğru hedefe ulaştırıyor.
* JOKER/Maxitoys mağazaları 2 yeni ürün sundu. Dondurma makinesi ile kendi dondurmalarını yapan çocuklar, buzlu içecek makinası ile buzu ve meyve suyunu buluşturacak.
* CEYO'nun 2007 yaz koleksiyonunda her yaştan kesim için rengarenk plaj terlikleri bulunuyor. Anatomik formuyla yorgunluğu hissettirmeyen, ayak sağlığı ve vücut duruşundaki dengeyi koruyan terlikler, 35- 65 YTL arasında değişen fiyatlarla tüm CEYO mağazalarında satışa sunuldu.
* TNT Ekspres Türkiye, orta kademe yöneticilerinin bireysel gelişimlerine katkıda bulunmak için Bilgi Üniversitesi'nde 'TNT Akademi'yi kurdu. Yılsonunda toplam 37 mezun verecek olan program, 2008 yılında da devam edecek.