İtalyan Fiat grubunun prestijli markası Lancia'nın CEO'su Olivier François, Türkiye'deki lüks tüketimi gördükten sonra bu pazara girmeye karar verdiklerini söyledi. İtalya Cumhuriyeti'nin 61.yıldönümü için İstanbul'da İtalyan Konsolosluğu yanındaki tarihi Venedik Sarayı'nda düzenlenen gecede Fiat'in prestij sembolü haline gelen markası Lancia'nın Türkiye pazarına girişi de kutlandı. Geceye katılan Lancia CEO'su Olivier François Türkiye pazarına girmelerinin üç sebebi olduğunu belirterek, "Türk varlığı olmadan, Avrupa ufuklarını genişletmemiz sözkonusu olamaz. Türkiye her geçen gün büyümekte olan bir pazar. Özellikle lüks tüketim maddelerinde dikkat çeken bir gelişme var" diye konuştu. François, Türkiye pazarına girerken Tofaş'dan daha iyi bir partner olabileceğini düşünmediklerini da kaydetti. Tofaş CEO'su Ali Pandır ise, Fiat'ın dünyada ilk defa 5 markasının da tek çatı altında pazarlandığı tek ülkenin Türkiye olduğunu hatırlattı.