Adinteractive'in düzenlediği "Güle Oynaya Online Marketing" konulu toplantıda konuşan Adinteractive Genel Müdürü Fikret Şahin, Türkiye'de internet kullanımının son 6 yılda yüzde 700'lük artışla 18 milyon kişiye ulaştığını hatırlatarak, online dünyanın sunduğu pek çok avantajın markaları müşterilere daha fazla yakınlaştırdığını söyledi. Artık online mecranın daha ekonomik ve insanlar üzerinde daha fazla etkili hale geldiğini anlatan Şahin, şirketler bütçelerinden online mecraya ayırdıkları payı yüzde 10 artırdığında, bilinirliğin yüzde 20 yükseldiğini kaydetti. Toplantıda, online ortamda farkı yakalayan başarı hikayeleri de anlatıldı. Profilo'nun 'online ramazan saatli maarif takvimi', 3 yıldır ziyaretçilerin merakla beklediği bir iletişim çalışması haline geldi. Rakisever. com ve mercanabi.com da, reklam ve lansman çalışması yapılmadığı halde, ziyaretçilerin platformlar hakkındaki görüş ve beğenilerini birbirlerine aktarmaları sonucunda kısa sürede hedeflenen kitleye ulaştı.