Sabancı'nın Kordsa şirketi, araç lastiği için takviye malzemeleri üretme konusunda en büyük üreticilerden olma pozisyonunu güçlendirmeyi hedefliyor.
Sabancı Holding'in 200 milyon dolarlık harcama yaparak, araç lastikleri için takviye malzemeleri üretme konusunda dünyanın en büyük üreticilerinden olma pozisyonunu güçlendirmeyi hedeflediği kaydedildi. Sabancı Holding'den, Financial Times'ta yayınlanan habere ilişkin yapılan açıklamada, Kordsa Global CEO'su Mehmet Pekarun'un aktardığı bilgiler çerçevesinde şirketin büyüme planları hakkında bilgi verildiği kaydedildi. Financial Times editörlerinden Peter Marsh tarafından kaleme alınan haberin başlığında Kordsa Global'in dünya liderliği kastedilerek, "Sabancı, pozisyonunu güçlendirmek için 200 milyon dolar harcayacak" ifadesi yer alırken, Sabancı Holding'in, 200 milyon dolarlık harcama yaparak araç lastikleri için takviye malzemeleri üretme konusunda dünyanın en büyük üreticilerinden olma pozisyonunu güçlendirmeyi hedeflediği vurgulandı.
10 ÜLKEDE TESİSİ VAR Financial Times'ın haberinde, Kordsa Global'in içinde Türkiye, Almanya, ABD, Brezilya, Arjantin, Tayland, Çin ve İran'ın da yer aldığı 10 ülkede tesisleri bulunduğu hatırlatılarak, Pekarun'un, özellikle polyester bazlı olan kumaşların satışını artırmakla ilgilendiğine işaret edildi. Mehmet Pekarun'un 'polyester kord bezinde pazar paylarının yaklaşık yüzde 8 olduğu' görüşünü aktardığı haberde, Pekarun'un, "Gelecek birkaç yıl içerisinde yapacağımız yatırımlarla bu rakamın ikiye katlanmasını hedefliyoruz" dediği kaydedildi.