* BEKO markası, LCD televizyonlardaki hareketli geçişlerden kaynaklanan görüntü atlama ve kaymalara karşı 'full motion' teknolojisini uygulamaya koydu. Full motion teknolojisine sahip LCD televizyonlar, 37 ve 42 inch olarak 2 farklı boyutta tüketicilere sunuluyor.
* CENTURY 21 Türkiye, hizmet verdiği ofis sayısını 4 yeni franchise ile 122'ye çıkarttı. Century 21 Beta, Century 21 Ekspres, Century 21 Enerjik ve Century 21 Turkuaz, halkaya son eklenen ofisler oldu. Century 21 Türkiye'den yapılan açıklamada, "Şirketimiz, Türkiye'nin en fazla franchise başvurusu alan şirketi" denildi.
* MEHTAP, Lale serisini tüketicilerin beğenisine sundu. Karnıyarık tenceresi, 3 tencere ve tavadan oluşan 5 parçalık Lale Set, kırmızı lale desenleri ve özel kulp tasarımıyla dikkat çekiyor. Ürünün perakende satış fiyatı 195 YTL.
* SANKO Holding şirketlerinden Airfel, Türkiye ve Irak arasındaki ekonomik ilişkileri güçlendirmeyi hedefleyen ve 23-27 Mayıs'ta Gaziantep'te düzenlenecek olan 2. Irak Uluslararası Fuarı'na katılacak. Isıtma-soğutma ve havalandırma sektöründe faaliyet gösteren Airfel, fuarda, ürün yelpazesini tanıtacak.
* TAMEK Gıda, geçen yıl 7 kat büyüme sağladığı Japonya pazarındaki etkinliğini artırmak için farklı bir tanıtım stratejisi uyguladı. Şirket, Japonya'da ünlü bir TV yıldızı olan Barbara Teraoke ile anlaşarak, programında Tamek Domates Suyu satmasını sağladı. Yetkililer, 1.5 saat içinde 52 bin 800 adet ürün satıldığını ifade etti.