Mayo firmalarına getirilen billboard 'vetosu'nda tansiyon gittikçe artarken, Kadıköy'den Zincirlikuyu'ya kadar İstanbul'un pek çok noktasında yer alan "Giyinmek Güzeldir" sloganlı tesettür giyim markası Armine'nin reklamları dikkat çekiyor. Armine markasının üreticisi olan ve 1994'te kurulan Bursa merkezli Kamer Tekstil'in yetkililerinin verdiği bilgiye göre, markanın kullanıcıları arasında Emine Erdoğan, Hayrünisa Gül ve Zeynep Babacan da bulunuyor.
'Sloganı ajans buldu' Mehmet Dursun'un sahibi olduğu şirket, yıllık 300 bin adetlik eşarp üretimiyle Arap ülkeleri başta olmak üzere Almanya, Hollanda, Fransa ve Belçika'ya ihracat yapıyor. Firma yetkilileri, tesettür giyim pazarında gördükleri boşluk üzerine 2006'dan itibaren bu konuda faaliyet göstermeye başladıklarını belirtiyor. Tesettür giyimde ağırlıklı hedef kitlelerinin 18-26 yaş grubu olduğunu kaydeden firma yetkilileri, ayakkabı hariç olmak üzere, kadın giyimi üzerine faaliyet gösterdiklerini söylüyor. "Giyinmek Güzeldir" sloganının reklam ajansı RNA tarafından bulunduğunu anlatan yetkililer, bu slogandan dolayı herhangi bir tepki almadıklarını ifade ediyor. Mayo firmaları ile belediye arasında yaşanan tartışmalarda kendilerinin örnek gösterilmesinden rahatsız olduklarını vurgulayan firma yetkilileri, 4 yıldır dönemsel olarak billboard ilanlarını verdiklerini söylüyor.