Türkiye Halkla İlişkiler Derneği'nin bu yıl 6'ncısını düzenlediği Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri sahiplerini buldu. 116 projenin başvurduğu Altın Pusula'da, büyük ödülü Metro Group ile Tema Vakfı işbirliğiyle yürütülen "Ericek Köyü Kırsal Kalkınma Projesi" kazandı. Ödüller 11 kategoride verildi. İşte ödül alanlar: * Kurum içi iletişim: Turkcell Akademi ile Turkcell * Pazarlama iletişimi: LowCost Pegasus ile MPR * Kriz iletişimi yönetimi: Sağlıklı Tavuk Bilgi Platformu ile G7 İletişim * Etkinlik yönetimi: Formula 1 ile Petrol Ofisi ve Global Tanıtım * E-iletişim: BİMER Başbakanlık İletişim Merkezi * Sivil toplum kuruluşları: İnovasyon Vadisi Gaziantep Projesi ile Gaziantep Sanayi Odası * Kamu kuruluşları: Ankara Emniyet Müdürlüğü * Kategori dışı projeler: McDonald's * Kurumsal sosyal sorumluluk: Çevrede 'Tema El Koyun' ile Leo PR, eğitimde 'Her Kızımız Bir Yıldız' ile Mercedes Benz, sağlıkta 'Mavi Bisiklet' ile Roche ve Zarakol İletişim, kültür sanatta Alacahöyük ile Yüksel İnşaat, diğer dalında 'Türkiye'nin Tanıtımı' ile DHL ve Stage İletişim.