İstanbul'un 2010'da 'Kültür Başkenti' seçilmesi üzerine fikir birliği yapan ICOM üyeleri, kentin 'Duygu Şehri' olarak anılmasında hemfikir oldu.
Fikir Merkezi'nin ev sahipliğinde İstanbul'da toplanan dünyanın lider reklam ve pazarlama iletişimi network'lerinden ICOM'un (Bağımsız Reklam ve Pazarlama İletişimi Ajansları), 60 ülkeden 80 üyesi İstanbul'un markalaşması konusunda fikir üretti. ENERJİSİNDEN ETKİLENDİLER ICOM üyeleri, İstanbullular'ın sıcaklığı, enerji ve tutkusundan çok etkilendiklerini dile getirerek, İstanbul'un tanıtımında bu özelliklerin mutlaka ön plana çıkarılması gerektiğini vurguladı. Kanada'dan Çin'e, Brezilya'dan Rusya'ya 60 ülkeden 80 reklamcı, "İstanbul, İstanbullular olmadan tanıtılamaz" fikri üzerinde birleşti.
'SİZİN KADAR BENZERSİZ' İstanbul'u 'Duygu Şehri' olarak tanımlayan reklamcılar, duygu sıcaklığının insanına, havasından doğasına kadar her şeyine yansıdığını ifade etti. ICOM üyeleri, İstanbul'un tanıtımında 'sınırları olmayan tek şehirdir', 'keşfedilecek çok şeyi olan zıtlıkların şehridir' ve 'sizin kadar benzersizdir' mesajlarının kullanılmasını önerdi.