Algida Genel Müdürü Ahmet Coşar, 17 yılda Türkiye'de 400 milyon dolarlık yatırım yaptıklarını ve 60 kat büyüdüklerini belirterek, 2010'a kadar 150 milyon dolarlık daha yatırım planları olduğunu açıkladı. Fiyat artışı yerine büyüyerek kâr hedeflediklerini vurgulayan Coşar, "Algida son 3 yılda fiyat artışı yapmadı. Bu yıl da geçen yılki fiyatlarla satacağız. Açgözlü değiliz. Büyümeyle gelen sinerjiye inanıyoruz" dedi.
Bakkala katkısı Coşar, Algida Türkiye'nin, Unilever içinde 5'inci dondurma perasyonu haline geldiğini kaydetti. Bu yıl 100 milyon litrenin üzerinde dondurma satmayı hedeflediklerini belirten Coşar, geçen yıl bakkalların tütün ürünleri dışındaki cirosunun yüzde 4'ünün dondurmadan geldiğini vurgulayarak, şöyle konuştu: "Dondurma, bakkalların ayakta kalması için önemli bir kategori. Yaz aylarında bakkal cirosunun yaklaşık yüzde 10'unu yapıyor. Kâr marjı bakkallar açısından yüzde 20'ler civarında."