Yunanistan-Türkiye maçında saha içine reklam veren endüstriyel mutfak ürünleri firması Ekber'in telefonları kilitlendi. Firma, bu yıl 15 milyon euro ciro hedefliyor.
2008 Avrupa Şampiyonası Grup Eleme maçlarında Türkiye'nin Yunanistan'ı kendi evinde 4-1 mağlup etmesinin yankıları sürerken; sadece oyuncular değil, saha içine reklam verenler de dikkat çekti. Maçta kale arkasına ilan veren Ekber, 45 ülkeye endüstriyel mutfak ürünleri ihraç eden bir firma.
'Bağırmadan izledim' Ekber'in Yönetim Kurulu Başkanı Kısmet Altınay, maçın ardından çok sayıda telefon geldiğini belirterek, "Maçlara verdiğimiz ilanlar nedeniyle Türkiye'den çok Avrupa'da tanınıyoruz" diye konuştu. Ekber'in yaklaşık 2 milyon euroluk bir ihracatının olduğunu kaydeden Altınay, "Ağırlığımız iç piyasada. İhracatta adım adım gitmeyi planlıyoruz" dedi. Altınay, "Yunanistan'a da ihracatımız olduğu için saha içine ilan verdik. Normalde maç seyrederken çok heyecanlanıyorum. Çok bağırıp çağırıyorum. Bu sefer zor da olsa maçı sakin sakin seyretmeye çalıştım" diye konuştu. Altınay, Avcılar'daki fabrikalarının yanı sıra şimdi de Çerkezköy'de yeni bir fabrika için yatırıma başladıklarını söyledi. 2.5-3 milyon euroya mal olacak bu fabrikanın 1 yıl içinde tamamlanacağına dikkat çeken Altınay, bu yıl 15 milyon euro ciroya imza atmayı hedeflediklerini anlattı. Altınay, endüstriyel mutfak ürünleri pazarının büyüklüğünün 300 milyon dolara ulaştığını sözlerine ekledi.