TÜRK Hava Yolları (THY), 'gizli müşteri' ve 'fahri gözlemci' uygulaması başlattı. Yapılan açıklamada, THY'nin 'gizli müşteri' projesiyle, sunulan hizmetlerin kalitesinin müşteri gözüyle incelenmesinin hedeflendiği kaydedildi. Açıklamada, bu proje kapsamında bağımsız bir araştırma şirketine bağlı çalışan görevlilerin, çeşitli müşteri rolleriyle uçuş sürecinin her adımını değerlendirecekleri belirtildi. "Fahri gözlemci" projesinin de uçuşun her adımıyla ilgili değerlendirmelerini paylaşan gönüllü THY yolcularından oluştuğu kaydedilen açıklamada, fahri gözlemcilerin, yaptıkları her uçuş sonrasında değerlendirmelerini THY'ye iletecekleri ifade edildi. THY İş Geliştirme Başkanı Haşmet Gökırmak, "Bu projelerle sunduğumuz hizmet kalitesini müşteri gözüyle değerlendirme fırsatı bulacak ve geleceğimizi bu doğrultuda planlayacağız" dedi.