* Unilever Türkiye'nin yeni Gıda Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Mustafa Seçkin oldu. 1989'da Unilever'de gıdadan sorumlu pazarlama departmanında göreve başlayan Seçkin, Unilever'in tüm gıda kategorileri ve marka gruplarında çalıştı.
* Otomotiv Yetkili Satıcıları Derneği (OYDER), 'Grup Muafiyeti' yasasıyla ilgili yetkili satıcılarını bilgilendirmek için Türkiye çapında düzenlediği toplantıların İzmir ayağını Volkswagen Doğuş Finans (VDF) sponsorluğunda gerçekleştirdi.
* Güvenlik sektöründe hizmet veren Pronet, 2006'yı 25 milyon dolar ciro ile kapattı. Pronet, bu yıl grup olarak 35 milyon dolara ulaşmayı hedefliyor. Türkiye'de ilk kez 'günde 1 dolara alarm sistemi' uygulamasını hayata geçiren Pronet, aktif sistem sayısını 40 binin üzerine çıkarmayı planlıyor.
* Borusan Telekom, TEMA Vakfı'nın kurumsal internet ve data center ihtiyaçlarına destek oldu. Borusan Telekom, Vakıf'a, ücretsiz olarak internet erişim ve web sitesi bulundurma desteği veriyor.
* Mondial markasıyla motosiklet sektörüne giriş yapan Uğur Grubu, hedefini Türkiye motosiklet sektörünü ve sektör içindeki pazar payını birlikte büyütmek olarak belirledi. Bu amaçla yatırımlarını sürdüren Uğur Mondial, günlük 900 adet motosiklet üretim kapasitesine ulaştı.