Uzan'ın eski reklamcısı Telekom'u 'tatlıya bağladı'
Reklam sektörünün efsanevi isimlerinden Ali Taran, Genç Parti lideri Cem Uzan'dan sonra şimdi de Türk Telekom'un reklamcısı oldu. Türk Telekom ile sözleşme yapan Taran, ses getirecek kampanyalar için düğmeye bastı. Ali Taran Creative Workshop (ATCW) tarafından yenilenen Türk Telekom tarifelerinin duyurulması için hazırlanan kampanya, reklam filmleri, radyo spotları, gazete-dergi ilanları ve outdoor uygulamalarından oluşuyor.
3 AYRI KONUDA "Telekom'dan arıyoruz. Ev'den Ev'e, Ev'den İş'e, İş'ten İş'e, İş'ten Ev'e aramanın dakikası 8.1 kuruş, cepten cebe kaç kuruş?" kampanyası ile "Telekom'dan arıyoruz, şehiriçi de şehirlerarası da aynı, dakikası 8.1 kuruş" u yayına sokan ATCW, aynı zamanda borçlu aboneler için "Gelin Tatlıya Bağlayalım" kampanyasına start verdi. Türk Telekom, ödeyemediği borçları nedeniyle telefonları kapanmış 2 milyona yakın abonesine borç faizi indirimi uyguluyor. Yıllardır borç faizleriyle 5-6 kat artan faturalarını ödemek isteyen kullanıcılar, 8 Ocak-28 Şubat tarihleri arasında birikmiş faizlerini yüzde 90'a varan indirimlerle ödeyerek borçlarından kurtulacak. 'AGANİGİ NE DEMEK?' Ali Taran'ın Türk Telekom'un yanı sıra Derby ve Fındık Tanıtım Grubu için hazırladığı yeni reklam filmleri de ekranlarda yer alıyor. Özkan Uğur'un "Aganigi naganigi ne demek?" sorusuna, Kamil Sönmez, Çağla Şikel, Deniz Seki ve Pakize Suda gibi isimler yanıt veriyor.