Deloitte'un "Perakendenin Küresel Güçleri 2007 Raporu"na göre, en büyük 250 perakendecinin 1 Temmuz 2005-30 Haziran 2006 arasında elde ettiği toplam ciro, bir önceki döneme göre yüzde 6 artarak 3.01 trilyon dolara çıktı. Dünyanın en büyük 250 perakendecisinden saniyede 90 bin dolarlık, dakikada 5.4 milyon dolarlık alışveriş yapıldı.
Wal- Mart birinci İlk 250 içinde satış cirosu bazında en büyük sektör, hızlı tüketim malları oldu. Araştırmada; birinci 312.4 milyar dolarlık cirosu ile Wal-Mart olurken; Wal-Mart'ı 92.8 milyar dolarla Fransız Carrefour, 81.5 milyar dolarla Amerikan Home Depot izledi. Wal-Mart'ın, kendisini takip eden 4 perakendeci kuruluştan ve listenin son 97 perakendecisinin toplamından daha fazla cirosu var.