Hunca'nın erkek parfümü markası Jagler, yıllardır pazar liderliğini kimseye kaptırmıyor.
Hunca'nın erkek parfümü markası Jagler, yıllardır pazarda en çok satan parfüm olma özelliğini koruyor. Hunca Kozmetik Pazarlama Direktörü Niso Kalaonra, 1990 yılında piyasaya çıkan Jagler'in, Türk erkeğiyle özdeşleşmiş klasik kokusu, uygun fiyatı ve maço imajı ile yıllardır erkek parfümünde birinciliğini koruduğunu söyledi. Türkiye toplam parfüm pazarının 110 milyon dolar olduğunu anlatan Kalaonra, "Pazarın yüzde 80'ine yakını 30 YTL'nin altındaki parfümlerden oluşuyor. Türk parfüm pazarının yüzde 70'ine yerli ürünler hakim. Biz pazarda yüzde 35 pay ile en büyük oyuncuyuz" dedi.
ÖZEL KOKULAR Caldion Night konsepti ile önemli bir pazar yakaladıklarını anlatan Kalaonra, "Bu ürünü gece kullanımı için ürettik. Özel günlere, ruh durumuna yönelik kokular üretmeye devam edeceğiz" dedi. 2007'yi yurtdışında atılım yılı olarak belirlediklerini anlatan Kalaonra, "Kozmetikte yüzde 100 yerli sermayeli bir Türk şirketi olarak tüm dünya ile rekabet edebileceğimizi ispatlamak istiyoruz. Yurtdışında da kendi markalarımızla devam edeceğiz" diye konuştu. 2006 cirosunun 33 milyon dolar olduğunu anlatan Kalaonra, 2010 ciro hedefini 100 milyon dolar olarak açıkladı.