Sabancı Holding çatısı altındaki Yünsa, erkek hazır giyim markası Uptown'un yüzde 70'ini satın aldı. Uptown, yüzde 70 Yünsa, yüzde 30 da Uptown'dan Moris Basmacı'ya ait olan STK Giyim Sanayi ve Ticaret AŞ bünyesi altında faaliyet gösterecek. Yünsa, 20 milyon 880 bin YTL'lik nominal sermayeyle kurulan şirketin yüzde 70'i için 14 milyon 615 bin YTL ödedi. Sabancı Holding Tekstil Grubu Başkanı Yakup Güngör, satın almayla ilgili toplantıda, "Artık tek coğrafyada kalmak ve dikey entegrasyona gitmemek risk. Metreyle kumaş ticareti lojistik olarak azalabilir" dedi. Yünsa Genel Müdürü Cem Çelikoğlu ise, "Uptown'u bir dünya markası yapmak için yola çıkıyoruz. Önümüzdeki 10 yıllık süreçte, Türkiye ve dünyada 150 mağaza açmayı ve yaklaşık 150 milyon dolar ciroya ulaşmayı hedefliyoruz" diye konuştu. Çelikoğlu, gelecekte bayan ve çocuk alanlarına girebileceklerini, 150 mağazanın büyük bölümünü yurtdışı mağazalarının oluşturacağını söyledi.