Levent Yıldırım, bu yıl et ve et ürünlerinde pazar lideri olmayı hedeflediklerini açıkladı.
Aytaç Gıda Pazarlama Şirketi'nin Genel Müdürü Levent Yıldırım, 2006 yılı satışlarında 2005'e göre yüzde 25 artış kaydettiklerini açıkladı. Bunun sektörel pazar paylarına yansımasının yüzde 2 olduğunu kaydeden Yıldırım, böylece 2006 sonunda pazar paylarının yüzde 12 olarak gerçekleştiğini, bu payla sektör birincisiyle aralarındaki farkı en aza indirdiklerini söyledi. 2007 yılı program ve hedefleri konusunda da Yıldırım, şunları kaydetti: "2004 yılındaki ileri işlenmiş et sektöründeki pazar payımız yüzde 4'tü. Henüz pazar lideri değiliz. Biz pay olarak çok gerilerden geldik. 2005'in başında ikinci sıraya oturduk. 2007'de et ve et ürünlerinde pazar lideri olmayı hedefliyoruz." Aytaç Gıda Üretim Şirketi'nin Genel Müdürü Murat Erdem de, Aytaç'ın yurtiçi ve yurtdışında gıda ve mutfak markası olmayı hedeflediği, bununla ilgili yeni ürün gruplarında yatırım yapmayı düşündüğünü ifade ederek, şöyle konuştu: "15 milyon euroluk yatırım bedeline sahip Belçika tesisinin en kısa sürede faaliyete geçirilmesi amaçlanıyor."