Akbank reklamı oyun olacak kazananlar ödüllendirilecek
Akbank, çok sevilen kalpli reklamın ikincisini çekti. Murat Göllü, "Reklamı herkes çok beğendi. Oyuna dönüştürüp, ödüllü yarışma yapacağız" dedi.
İmaj kampanyasını sürdüren Akbank, 2006 yılının çok konuşulan ve kamuoyundan çok olumlu tepkiler alan reklam filminin devamını hazırladı. Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, "Hatırlanma oranı çok yüksek ve Akbank'ın son yıllarda çektiği en güzel reklam filmi" dedi. Herkesin çok beğenmesi üzerine reklamı internet sitesinde oyuna dönüştüreceklerini söyleyen Göllü, şöyle konuştu:
ROMANYA'DA ÇEKİLDİ "İnternet üzerinden hazırlayacağımız oyun sitesine girenler kendileri çizip, oynatacaklar. Çizimler 3'üncü reklam filmi için de ilham kaynağı olacak. Ayrıca oluşturulacak bir kurul ile en iyi animasyonları hazırlayanlara ödül vereceğiz. Bunun için yeni bir internet sitesi hazırladık, 5 Ocak'ta tamamlanacak." Akbank'ın 'Türkiye'nin yenilikçi gücü" olduğu vurgulanan ve tüm Akbank çalışanlarından esinlenerek geliştirilen uzun soluklu bu kampanyanın 2'nci filmi, Türkiye'ye "İyi bayramlar ve mutlu yıllar" diyerek bugün başlıyor. Binlerce Akbank çalışanının kalbi yine Türkiye ile beraber atacak. Yorum Publicis tarafından hazırlanan Akbank reklam filminin çekimleri Romanya'da gerçekleştirildi. 200 kişilik Romen dansçı kadrosunun rol aldığı reklam filmini hayata geçiren teknik ekip, birinci reklam filminde de görev almıştı. Koreografinin, olimpiyat oyunlarının açılış gösterilerinin kareografisini gerçekleştiren Penny Jones ve yardımcılarına ait olduğu reklam filminin prodüksiyon şirketi, yine Dinamo oldu. Çekimler, 4 günlük prova ertesinde, 3 günde gerçekleştirildi.