İtalya'dan sonra dünyanın en büyük deri tedarikçisi konumundaki Türk üreticileri, pazara ucuz maliyetle düşük fiyat sunan Çin'e karşı, kendi markalarını yaratarak ayakta durmaya çalışıyor. DESA Genel Müdür Yardımcısı Emre Bilge, Turquality ve Deri Tanıtım Grubu'nun tanıtım çalışmaları sayesinde sektörün kendini toparlayabildiğini ifade etti.
'Markalaşılıyor' Bilge, şöyle konuştu: "Çin karşısında ciddi sıkıntılarla karşılaşan Türk deri üreticileri, tanıtım yöntemleriyle kendi markalarını oluşturarak, Avrupa pazarı önünde duran Çin Seddi'ni aşmaya başladı. Dünyanın önde gelen perakende zincirlerine fason üretim yapan Türk deri firmaları, artık kendi mağazalarıyla, ürünleriyle Avrupa'da söz sahibi oluyor."