Uzakdoğulu gıda devi Food Empire, 3'ü 1 arada hazır kahve ürünleriyle Türkiye pazarına girdi.
60'tan fazla ülkede, dondurulmuş gıda ve hazır kahve ürünleriyle faaliyet gösteren Uzakdoğu kökenli gıda devi Food Empire, Turkuaz firmasıyla yaptığı anlaşmayla hazır kahve ürünlerini Türkiye pazarında dağıtacak. Food Empire Yönetim Kurulu Başkanı Tan Wang Cheow, Türkiye'de son 3 yılda kahve tüketiminin arttığını ve 12 bin ton seviyesine yükseldiğini söyledi. Hazır kahve pazarının 240 milyon YTL parasal büyüklüğe ulaştığına dikkat çeken Wang, faaliyette oldukları ülkelerde pazarın yüzde 50'sini aldıklarını, Türkiye'de de ilk 3 marka arasına girmeyi hedeflediklerini vurguladı.
'ÜRETİM YAPABİLİRİZ' Türk ekonomisinin son 3 yıldır iyi gittiğini belirten Cheow, YTL'nin istikrar kazandığına dikkat çekti. Cheow, satışlar iyi giderse Türkiye'de üretimi de düşünebileceklerini dile getirdi.