İstanbul Ticaret Odası (İTO) Başkanı Murat Yalçıntaş, Formula 1 sayesinde Türkiye'nin yaklaşık 10 milyar dolara bedel bir tanıtım gerçekleştirdiğini söyledi. Yalçıntaş, "1.5 saatlik yarışın tanıtımını eğer parayla yaptırmaya çalışırsanız yaklaşık 4 milyar dolar olurdu. Birçok dünya televizyonu, 1.5-2 saatlik Türkiye'yi tanıtan programlar yayınlıyorlar. Türkiye, 7-8 milyar dolarlık bir tanıtım yaptı. 10 milyar dolar derseniz de yanılmamış olursunuz " diye konuştu. Yalçıntaş, dün sona eren Formula 1'de katılımın rekor sayıda olduğunu da belirterek, İstanbul Park'ın şu anda İngiltere pisti haricinde en fazla seyirci çeken pistlerden biri olduğunu kaydetti.