Ekonominin lokomotif sektörü olan otomobil endüstrisi, yaklaşmakta olan hidrojen çağına diğer sektörlerden daha hızlı hazırlanıyor. Hemen hemen tüm otomobil üreticileri, hidrojen yakıtlı otomobil prototiplerini üretmiş durumda. Hyundai de Tucson modelini İstanbul'da IHEC'2005 Fuarı'nda sergiledi. Hyundai'nin FCEV araçlarının ikinci jenerasyonu hazırlanırken, neredeyse aracın her yerinde yenilik yapıldı. Hyundai'nin ilk jenerasyon yakıt hücreli modeli olan Santa Fe FCEV'e göre yeni aracın katedebileceği sürüş mesafesi 2 katına çıkartıldı. Ayrıca maksimum hız ve maksimum güç artırılarak genel performansın yükselmesi sağlandı. Ancak yeni aracın teknolojisinde en büyük gelişim soğuk havalardaki çalışma prensibinde elde edildi. Tucson -20 derecede bile çalışıyor.