Dayanıklı tüketim malları ve beyaz eşyada iddialı olan Vestel, hem Türkiye'deki hem de Avrupa'daki pazar payını sürekli artırıyor.
***
30 salisede TV
Vestel, beyaz ve dayanıklı eşyadaki yoğun talebe yetişmek için zamanla yarışıyor! 30 salisede 1, dakikada 120 Vestel üretiliyor.
Dayanıklı tüketim malları ve beyaz eşyada iddialı olan Vestel, hem Türkiye'deki hem de Avrupa'daki pazar payını sürekli artırıyor. Yoğun talebi karşılamak için sürekli üreten Vestel fabrikalarından, 30 salisede 1 ürün, 1 saniyede 2 ürün çıkıyor! Adana'da bir mağaza açılışına katılan Vestel Dayanıklı Tüketim Malları Pazarlama A.Ş. Genel Müdürü Levent Hatay, şirket olarak hedefe uygun ilerlediklerini, ilk 4 aylık verilerin, doğru yolda olduklarını gösterdiğini belirtti.
'YILDA 35 MİLYON ÜRÜN' Hatay, "Televizyon, çamaşır makinesi, buzdolabı, klima, müzik seti ve uydu alıcılar olmak üzere, 2005 yılı hedefimiz 35 milyon ürün... Her 30 salisede bir üretim yapmamız da doğru yolda olduğumuzu gösteriyor" dedi. "Geçen yıl Türkiye'de üretilen 21 milyon adet televizyonun 11 milyonunu Vestel üretti" ifadesini kullanan Hatay, "Bu rakam, hem yurt içi hem de yurt dışında kabul gören bir marka olduğumuzun göstergesidir" yorumunu yaptı.
'İHRACAT HEDEFi 3 MİLYAR $' Hatay, Türk firmaların Avrupa ülkelerindeki pazar payının ortalama yüzde 65'ine sahip olduğunu ve Vestel'in bu pazardaki payının ise yaklaşık yüzde 30'u bulduğunu savundu. Bu yılki ihracat hedeflerini 3 milyar dolar olarak açıklayan Hatay, şöyle devam etti: "Vestel, Avrupa ülkeleri ağırlıklı olmak üzere tam 108 ülkeye ihracat gerçekleştiriyor. Türkiye'den çok geniş bir alana sahip olduğu için Rusya'da kurduğumuz TV fabrikasının dışında, çamaşır ve buzdolabı makinesi fabrikalarıyla da bu ülkede büyüyeceğiz."